MALMÖ

Everyday life, Fashion, NewIn, Tips / Permalink / 2
 
Idag har jag och mamma varit i Malmö hela dagen, först och främst för att hämta min balklänning, men vi hann även med en sväng in på Triangeln. Så här är några bilder på vad jag fick med mig hem.
 
 
Ett puderfärgat halsband med en toffs på längst nere. Tror det kan bli riktigt snyggt till en vit blus, vårigt och fint.
 
 
 
 
 Ett par gråa jeans med snygga detaljer från märket Pulz. 
 
 
 
 
Ett par vanliga jeans från märket Culture, och även en plånbok detaljerad med en guldig stjärna. 
 
 
 
 Och givetvis fick jag ju hem min balklänning också, men någon bild på den får ni se tidgast den 2 juni!
 
 
 
PUSS
 
 
 
 
 
#1 - - Veronica Wallgren:

Så snygga jeans!

#2 - - Wilma Ahlborg:

Åh va kul att du hittade en balklänning!! Fina bilder för övrigt :) kram

Svar: Tack! :)
Rosanna

Till top