ONSDAG

Everyday life, Food / Permalink / 6

Hejhej! 
Idag blev en väldigt bra dag då min sista lektion blev inställd, vilket innebar att jag slutade redan 9.30. Så mamma, mormor och jag har varit en sväng på Väla och jag fick med mig två väskor och en mössa hem. 

Nu har jag precis ätit lite mellis - bananpannkaka toppad med hallon och blåbär. Så himla gott!

PUSS
#1 - - Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

så gott

#2 - - Emma -Merakibeauty.se:

åh så gott det ser ut :)

#3 - - Siri |Diabitfit|:

Vad skönt att sluta så tidigt :D

#4 - - iza svenningsson:

Men gott😍

#5 - - Amanda:

Har du provat att blanda lite vaniljsocker i keso och ha till bananpannkakorna? Det är så gott, även om det inte låter så! ;)

Svar: Åh det måste jag testa, tack för tipset! :D
Rosanna

#6 - - Ida - foto & häst:

men så gott! så fin bild oxå :D och vad underbart att sluta så tidigt! :)

Svar: Tack! Ja verkligen! :)
Rosanna

Till top