VÄLA

Everyday life / Permalink / 3


Hejsan!
Idag unnade jag mig en skön sovmorgon till tio, och därefter gjorde jag vid mig för att sen hämta upp Louise och köra till Väla. Jag hade planerat att köpa en sak idag, men kom istället hem med sju andra.. Så kan det gå! Ni får se bilder på vad jag köpte imorgon. 

Vid femtiden var både Louise och jag rätt så mätta på shoppandet och körde hem. Och det första mamma sa till mig när jag kom hem var att jag skulle följa med henne och handla på Maxi.. Så ja, jag kom nyss hem efter nån timme där. 

Nu ska jag plugga lite innan kvällsmaten,
PUSS


#1 - - josephine Asplund:

Super fin bild på dig + outfiten!
Super fin blogg du har, lycka till med den och hoppas du får en trevlig kväll! Kram <33

Svar: Åh tack så mycket! Detsamma du :) Kram!
Rosanna

#2 - - Amanda Eriksson:

Vilken fin outfit:)

Svar: Tack! :)
Rosanna

#3 - - Fairyland surprises:

Verkar som du har haft en bra dag!

Till top