TO BUY

Everyday life / Permalink / 1
 
Jag har gjort en liten lista på vad jag ska köpa i London när jag och Emma ska dit, det är ju bara två veckor kvar.. Så här får ni se lite av vad som står med på den!
 
 
En lite mindre plånbok från antingen Marc Jacobs eller Michael Kors. 
 
Någon snygg bikini att ha till sommarens alla roligheter, bland annat studentresan till Magaluf. 
 
Ett Calvin Klein set i antingen grått eller svart.. Eller båda två haha. 
 
Ett par snygga solbrillor, och jag har faktiskt fastnat lite för de ni ser på bilden, alltså hjärtformade. Får se vad jag hittar.
 
Givetvis ska jag ha med mig hem en hel del snygga trosor från VS!
 
 Och sist men inte minst ett par vita adidasskor, vilket jag tänkt beställa länge.. Men det är bäst att köpa de i butik så man kan prova och så. 
 
 
 
Jag ska även rensa ut lite bland mina träningskläder och införskaffa mig några snygga och sköna tights. Här ovan ser ni några snygga par, och mina favoriter är ju definitivt det tredje paret. 
 
Sen det sista paret är ju lite mer mjukisbyxor, fast ett par snyggare sådana. Så jag ska försöka hitta såna också!
 
 
PUSS
 
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Allting var sjukt snyggt !

Svar: Ellerhur! :)
Rosanna

Till top