FREDAG & LOV

Everyday life / Permalink / 5
 
Dagens outfit - Blåranding skjorta till ett par svarta jeans, och till det hade jag min svarta kappa och mina höga svarta stövlar. 
 
Hejhej!

Idag har det varit en fredag i vanlig ordning. Jag började dagen med en mysig frukost tillsammans med familjen, och vid tio stack jag till skolan. När jag slutat gick jag direkt till gymmet och körde ett pass där. Sen var det bara att cykla hem och njuta av lovet efter det, för idag tar vi sportlov i en dryg vecka framöver!
 
Nu är jag hemma och ska strax ta en dusch. Planerna inför kvällen är fortfarande lite oklara, men jag lär antagligen spendera den tillsammans med Andreas. 
 
Ha en fortsatt bra fredag!
PUSS
#1 - - josephine Asplund:

Skönt med lov, får v.9.... Hoppas du får en fin fredags kväll & lycka till med bloggen!
Kram <3

Svar: Ja det är verkligen skönt! Tack detsamma du! Kram :)
Rosanna

#2 - - Sarah:

Skönt me lov :)

#3 - - Fairyland surprises:

Snygg outfit!

Svar: Tack! :)
Rosanna

#4 - - JUNITJEJ:

Kanonsnygg outfit!

Svar: Tack! :)
Rosanna

#5 - - elin:

snyggt!

Till top