Drömmer mig tillbaka

Everyday life / Permalink / 0

Godmorgon!
Hur är det med er? Med mig är det bra iallafall! Efter en ljuvlig frukost med familjen ligger jag nu i sängen och drömmer mig bort. Både mamma och jag har sagt att vi helt klart ska åka till London igen, för det var en så underbar stad. Och nu är i princip det enda jag vill att åka tillbaka dit. Det var ju så fantastiskt mysigt!
Det vimlade av folk från alla olika kontinenter, och då även folk som pratade den där härliga, brittiska dialekten. All shopping (såklart). Den goda maten, och inte minst de ljuvliga nutellapannkakorna man köpte i små stånd längs gatorna. De röda, omtalade bussarna. Hur hela staden lystes upp av de otroligt fina byggnaderna på kvällarna. Ja, helt enkelt en underbar stad, som jag måste återbesöka snarast!

Till top