MIN HELG

Everyday life / Permalink / 0

Hej på er! Det var några dagar sedan jag uppdaterade er här på bloggen, men jag har helt enkelt inte haft tid för min helg har varit full av aktiviteter. 



I fredags åkte jag, min mamma, mormor, faster och två andra släktingar till Ullared för en himla massa shopping. Vi skulle även stanna över där till lördagen, så ju hade hyrt en mysig liten stuga att bo i. Riktigt bra start på lovet blev det, och ni ska självklart få bilder på vad jag fick med mig hem därifrån!



När jag kom hem i lördags så var det bara att ladda om direkt, fixa mig och sen bege mig till Linnéa som fyllde 19 och skulle ha tjejmiddag. Hur trevligt som helst, och jag landade i sängen runt 6 på morgonen....



Söndagen bestod av lite bakissöndag med ett gott gäng och därefter myskväll med pojkvännen. Och idag har jag jobbat hela dagen, slutade för en timme sedan ungefär. Så jag ska strax cykla hem till Andy. Imorgon väntas det ytterligare en dag på jobbet!


PUSS
Till top