NEW IN FROM LONDON

Everyday life, Fashion, NewIn, Tips / Permalink / 5
 
En salig blandning av smink, kläder och skor var vad jag fick med mig hem från London, och här får ni några bilder på det mesta!
 
 
 
SMINK & ACCESSOARER
 
Två läppstift, ett rött från Sleek coh ett nudefärgat från Gosh. Även två läppennor från märket Kiko som matchar det nudefärgade läppstiftet. 
 
 
Ett par ljusrosa solglasögon med roséguldiga detaljer från River Island.
 
 
 
 
SKOR
 
Ett par bruna kilklackar som kommer vara superfina till sommaren.
 
 
Mina Adidas Superstar-sneakers som ni redan fått sett i ett tidigare inlägg.
 
 
Ett par röda klackar med bred klack och platå.
 
 
 
 
KLÄDER
 
Två crop tops, en ljusrött och en svart, ett par gråa träningstights med aprikosa detaljer och en rosa träningströja.
 
 
Två ljusblåa mjukiströjor från Abercrombie, riktigt mysiga!
 
 
 
 
UNDERKLÄDER & BIKINI
 
En mönstrad necessär och ett gäng snygga trosor från VS. 
 
 
En superfräsch bikiniunderdel som kommer användas väl i sommar.
 
 
Ett grått set från Calvin Klein.
 
 
Tre par trosor från Calvin Klein, och även ett par kalsonger till A. 
 
 
 
 
#1 - - Veronica Wallgren:

Måste köpa Calvin Klein underkläder. Dom är så snygga!

#2 - - Emilia Åkerberg:

Sjukt snygga grejer, jag ääälskar dom röda klackarna!!

Svar: Jag meed! :D
Rosanna

#3 - - Lili:

Vilka kap! Solglasögonen är riktigt fab och de röda klackarna med. Och åh, Adidas superstars <3

Svar: Tack, hankar är supernöjd! :)
Rosanna

#4 - - Helene:

de röda skorna! Så snygga!! *o*

#5 - - Sanna:

Underbart med shopping, fina saker :)

Till top