LÅNG SOVMORGON

Everyday life / Permalink / 3

Hej på er!
Då vi är lediga från skolan idag så unnade jag mig en lång sovmorgon. Men nu ska jag strax dra mig upp ur sängen och fixa lite frukost/lunch hade jag tänkt. 

Annars har jag inga större planer för dagen. Ska eventuellt ner till stan en sväng, kanske plugga lite.. Får se vad som händer!

PUSS
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Skönt med sovmorgon :)

#2 - - Anonym :

Hej rosanna! Vad jag förstått utifrån din blogg så tog du körkort för inte så länge sedan? Kan du inte skriva ett inlägg/berätta i en kommentar om hur du klara teorin? Hur plugga du?

Svar: Haha ja.. Jag pluggade väldigt intensivt i ungefär 2-3 veckor innan min uppskrivning. Jag gjorde testen på nätet och felen jag fick på varje test skrev jag upp i ett anteckningsblock, så jag fick ett litet "facit" i blocket. Jag läste inte så mycket i böckerna, utan bara om det var något jag undrade över :) Hoppas du fick svar på din fråga!
Rosanna

#3 - - Anonym :

Vilka test gjorde du? Menar du dom på elevens personliga inloggning?

Svar: Ja precis! :)
Rosanna

Till top