EN BRA ONSDAG

Everyday life / Permalink / 0
Grattis till mina älskade föräldrar som firar 20årig bröllopsdag idag❤️

Hej på er!
Idag har varit en riktigt bra dag. Först två lektioner i skolan, som knappt ens var lektioner då vi bara fick reda på betyg. Efter skolan stack jag hem och pluggade lite och senare på eftermiddagen hämtade jag upp Moa och Annie för en tur till Arild. Riktigt mysigt med en miniroadtripp sådär haha. 
 
Vid 8 ikväll kom Lina till mig för tacokväll, supergott och supermysigt! Tur vi båda har körkort nu så vi kan köra till varandra oftare haha, lat som man är. 
 
Nu ligger jag i sängen också ska finslipa plugget lite inför imorgon. Väckarklockan står på 05.30 då jag ska sminka Emma inför balen imorgon, och det måste ju tyvärr görast innan min skola då vi har nationellt prov... Sådär kul. Så nu måste jag plugga färdigt så jag kan sova sen. 
 
PUSS GODNATT
Till top