Wi-fi...

Everyday life / Permalink / 0


Godkväll!

Då jag för tillfället bor i min sommarstuga så blir det lite ont om blogginlägg såhär i slutet på månaden eftersom mitt internet ofta tar slut och vi inte har något wi-fi haha..  Jag hoppas ni står ut med det! Mina dagar är inte så intressanta ändå.. Mest samma sak dag efter dag!

Men ikväll är vi hos mina kusiner med släkten, god mat och en underbar kväll! De andra sitter fortfarande ute, jag gick dock inte för jag inte mår så bra. 

Imorgon ska familjen och jag till några släktingar på Ivö. Vi åker alltid dit vid denna tiden på året och sover över där. Det är såå mysigt! Sena kvällar med bastu och bad, vin och öl, härligt sällskap och skratt och bara allmänt mysigt där på ön! Så det ser jag fram emot, trots min lilla sjuka..

Hoppas ni har det bra!
Puss
Till top